Message Boards

7350A SAM SUBWOOFER, yhdistäminen ei SAM-järjestelmän kaiuttimiin

none000, modified 4 Months ago.

7350A SAM SUBWOOFER, yhdistäminen ei SAM-järjestelmän kaiuttimiin

Youngling Posts: 1 Join Date: 11/24/16 Recent Posts

Hankin Genelec G2 sekä Genelec M030 kaiutinparien subwooferiksi 7350A SAM:in. Myyjäliikkeellä oli tieto olemassaolevista kaiuttimista. Valitettavasti selvinnyt, että ko. subwoofer on tarkoitettu 8330A SAM tai vastaavalle kaiuttimelle.

Äänilähteenä toimii Yamaha MusicCast WXC-50. Onko mahdollista käyttää ko. kombinaatiota siten, että ääni kaiuttimiin tulisi 7350A:n kautta. Yritin, vaan ei onnistunut. Päivitys SAM kaiuttimiin ei ole tällä hetkellä ajankohtaista.

Hieman sukset ristissä myyjäliikkeen kanssa, täten haen tietoa tältä foorumilta. Kiitos.

janne-koo, modified 4 Months ago.

RE: 7350A SAM SUBWOOFER, yhdistäminen ei SAM-järjestelmän kaiuttimiin

Padawan Posts: 28 Join Date: 10/26/15 Recent Posts

Pitäisihän tuon sinänsä toimia, 7350 ei vaan tarjoa mekaanisia säätöjä (kuten vaimennus) eikä suodatusta lähtöihin - vaan eipä suodata sen enempää myöskään vanha 7050B. Pääkaiuttimista vaan dippikytkimet sopivaan asentoon ja menoksi.

Tason säätö, ehkä tulon valinta ja toiston optimointi pitäisi saada tehdyksi GLM:llä ja tallennettua suppaseen; Aivot lainaksi ja kokeilemaan miten sujuu. En luovuttaisi kokeilematta, GLM/SAM pystyy melkoisiin temppuihin, mahdollista saada aikaan paljon tasaisempi toisto kuin 7050:lla - jos GLM vaan suostuu yhteistyöhön pelkän suppasen kanssa... Ellei, kauppa purkuun vaan.

...tai sitten kiikutat sekä G2:t että M030:t pois ja haet yhden 2x8330-kitin tilalle...  Oho hups anteeksi. ;-)

jani-oksanen, modified 4 Months ago.

RE: 7350A SAM SUBWOOFER, yhdistäminen ei SAM-järjestelmän kaiuttimiin

Jedi Master Posts: 427 Join Date: 3/30/17 Recent Posts

Moikka!

Laitatko meille hieman lisätietoa tästä tapauksesta, mitenkä näin on käynyt jälleenmyyjämme kanssa ja katsotaan jos voidaan jelppiä täältä tehtaalta jotenkin. Laitatko viestiä support@genelec.com ​​​​​​​ja katsotaan tilannetta!

Ystävällisin terveisin,
Jani Oksanen
​​​​​​​Customer Support Team