Message Boards

8351:stä korvia riipivä häiriöääni

sms1, modified 5 Years ago.

8351:stä korvia riipivä häiriöääni

Youngling Posts: 3 Join Date: 12/5/15 Recent Posts
Päivitin uusimman GLM-version koneelle muutama päivä sitten, jotta ajan sen kaiuttimiin myöhemmin. Nyt kytkin koneen ja glm-purkin kaiuttimiin ja avasin ohjelman koneelta, jolloin kaiuttimista tuli täydellä voimakkuudella korkeataajuinen ulvonta, joka kesti muutaman sekunnin. Suljin ohjelman koneelta välittömästi ja kokeilin kaiuttimia muutamalla eri äänilähteellä, eikä niistä tullut enää mitään ääntä ulos.
Avasin pelokkaana Glm-ohjelmiston uudelleen ja taas sama riipivä ulvaisu, tällä kertaa kunnon matalataajuisen pamauksen saattelemana. Pamauksen jälkeen ulvonta loppui ja kaiuttimet alkoivat taas toimimaan normaalisti. Sama ulvahdus on tapahtunut kerran aiemminkin kesken hiljaisen TV-katselun illalla ja säikäytti tuolloinkin todella pahasti. Tuolloin ei ollut GLM-purkki tai tietokone kytkettynä kaiuttimiin.
Mikä mahtaa olla vikana?
Meni hieman maku ja luottamus näihin Genelecin laitteisiin, uskaltaako näitä enää kuunnellakaan, kun vieläkin soi korvissa ja koko ajan vain odottaa, että tapahtuuko uudelleen. Onneksi ei ollut lapset samassa huoneessa.
ilkka-rissanen, modified 5 Years ago.

Re: 8351:stä korvia riipivä häiriöääni

Yoda Posts: 2564 Join Date: 3/23/09 Recent Posts
Hei,

Tämä asia olikin jo otettu käsittelyyn sähköpostin kautta.
manutal, modified 5 Years ago.

Jedi Knight Posts: 180 Join Date: 4/25/14 Recent Posts
samaa käyny nyt mulle 2x. Hirveä ääni. Tullut ihan randomisti 2x ku oon laittanu vahvarin päälle. Ei tapahdu läheskään joka kerta. ehkä 1/20 kerroista.
ilkka-rissanen, modified 5 Years ago.

Yoda Posts: 2564 Join Date: 3/23/09 Recent Posts
samaa käyny nyt mulle 2x. Hirveä ääni. Tullut ihan randomisti 2x ku oon laittanu vahvarin päälle. Ei tapahdu läheskään joka kerta. ehkä 1/20 kerroista.

Hei,

Voisitko lähettää GLM setup-tiedoston SAM@genelec.com? Kiitos!
manutal, modified 5 Years ago.

Jedi Knight Posts: 180 Join Date: 4/25/14 Recent Posts
ok. Lähetän.